THE LOST CITY OF Z (2016,SAD) – 8/10

 
Nekolicina poznanika i prijatelja koji su pročitali knjigu Davida Granna po kojoj je nastao ovaj film upozoravalo me da je film u odnosu na knjigu prilično slabašan. Ni prvi ni zadnji takav slučaj, no kako srećom nisam pročitao uspješnicu Davida Granna, tako i nisam doživio toliko razočarenje. Štoviše, film nastao po tom romanu je sasvim ugodan i stvarno zanimljiv. Nekako kao da mi je nedostajalo pravih, punokrvnih pustolovnih filmova, nešto u stilu Indiane Jonesa, ali ipak za odrasle. Naravno, daleko od toga da je ovo remek djelo koje će se pamtiti kroz generacije, no film je sasvim na mjestu. Iako sam se na prvi pogled uplašio kad sam vidio da film traje gotovo dva i pol sata ipak ne djeluje nepotrebno razvučeno. Sve je tu na svome mjesto, a ova epska priča koja se proteže kroz više od 20 godina vrijedna je gledanja. Ukratko, bojnik britanske vojske Percival Fawcett početkom 20. stoljeća od britanskog geografskog instituta dobije zadataka da utvrdi granicu između Brazila i Bolivije te krene na ekspediciju. Kako to već obično biva, čovjek se navuče na život u divljini, u amazonskim prašumama, a kad u jedno trenutku naleti na ostatke grnčarije i posuđa neke drevne civilizacije povratka više nema, čovjek postane zaluđen time i kao životnu misiju postavi si cilj pronalazak tog drevnog grada u srcu džungle. Dalje ne bih otkrivao, ako nekoga zanima neka se uvjeri sam, ali sve u svemu, "Izgubljeni grad Z" sasvim je pristojan film, ma i više od toga.

Primjedbe