THE TRUTH BENEATH (2016,KOR) – 7/10




Još jedan iznenađujuće dobar korejski triler, a sve mi je bilo jasnije kad sam vidio da je jedan od potpisnika scenarija legendarni Chan-wook Park. I to je potpuno vidljivo, prava parkovska priča puna začkuljica, komplikacija i twistova, koja pomalo i slični kultnom Oldboyu, no ipak, daleko je to od možda i najboljeg korejskog filma svih vremena. Posljednjih vrijeme Koreanci su počeli dosta komplicirati priče u svojim filmovima, a u zadnjih nekoliko godina gledao sam nekoliko njihovih filmova koji su se tako zapetljali u peripetijama i detaljima da je to bilo nemoguće za pratiti, a i sami scenaristi i redatelji znali su se potpuno pogubiti i od potencijalno zanimljivih priča napraviti sranje. Ipak, ovdje tu nije slučaj. Iako je i u Truth Beneath priča jako, jako, jako zakomplicirana na kraju sve nekako sjeda na svoje mjesto i ne može se prigovoriti da ima nekakvih rupa u scenariju, iako mi je na početku djelovalo da će i ovo biti još jedan klasični korejski zapletaj crijeva.

Radnja ovog trilera prati nestanak kćeri poznatog korejskog političara i to taman dok je on do guše u izborima za predsjednika, premijera, ko će ga znati, ali uglavnom za neku dosta visoku funkciju. I dok tatica kao da ne mari previše za nestanak svoje 15-godišnje kćeri, mamica uzima stvari u svoje ruke. Policija po običaju napravi prtljav posao, a ona malo pomalo počinje otkrivati skrivene detalje o svojoj kćeri, a neke od tih detalja roditelji o svojoj djeci baš i ne bi voljeli znati. Njena privatna istraga je vodi do više potencijalnih kandidata za njenu otmicu pa čak možda i ubojstvo, a ako nekoga zanima kako ta istraga završava i kud odvede mamicu neka pogleda film! Pa neću valjda sad otkrivat zadnjih pet minuta filma, to stvarno ne bi imalo smisla, posebno u ovakvoj vrsti filma gdje su iznenađenja i preokreti možda i najveći aduti.

Za kraj samo da spomenem, redateljica ovog filma zove se Kyuong-mi Lee, koja je do sada snimila tek tri filma, a ne mogu reći da mi je to ime poznato. No, ono što je jako važno, u cijelom ovom filmu jako se osjeti pismo Chan-wook Parka, koji je očito dosta utjecao na ovu redateljicu, a to je jako dobra pozivnica za ovaj solidan triler. 

Primjedbe