MARK BLAKE: KAD SVINJE POLETE, PRIČA O PINK FLOYDU - 9/10



Vrlo je vjerojatno da sam prilično neobjektivan kod ove, ali i kod ovakvih knjiga, a to su biografije rock bendova, no za mene su takve knjige sam vrh. Ne toliko poznati detalji o omiljenom bendu, brojne zanimljive priče, sukobi, priče kako su nastali neki od najpoznatijih albuma u povijesti rocka i slični detalji mogu se pronaći u rock biografijama, a ova mi je posebno draga jer je o jednom od najdražih mi bendova, Pink Floydu.
Za mene je Pink Floyd najveći i najvažniji bend koji je ikada postojao. Jednostavno obožavam njihovu muziku otkako znam za sebe, a što sam stariji nekako mi njihova glazba još i više paše. Albumi nastali za vrijeme njihova kreativnog vrhunca tijekom 70-ih prava su remek djela, a u ovoj knjizi nalaze se priče vezane uz nastanak Dark Side of the Moona, Wish you were Here, Animalsa, The Walla, ali i mnogo mnogo više. Autor kroz razgovore sa članovima benda, ali i kroz razgovore s brojnim ljudima povezanima s bendom, prati živote članova Floyda (posebno Syda Barretta, Rogera Watersa, kasnije naravno i Davida Gilmoura) od njihove rane mladosti pa sve do današnjice, odnosno negdje 2008. godine kad je knjiga napisana.
Prekrasna knjiga nakon koje mi je muzika Floyda možda postala još i draža.



Primjedbe