MESSAGE FROM THE KING (2016,SAD) - 7/10


Prilično dobar triler, a kad sam vidio tko ga je režirao, sve mi je bilo jasno. Fabrice du Welz zanimljiv je belgijski režiser, a ovo mu je bio prvi izlet u Ameriku. Ranije sam pogledao dva njegova filma, Calvaire iz 2004. i Alleluia iz 2014. godine i mogu reći da se radi o prilično netipičnom autoru, dosta mračnom, a oba ova filma prilično su zanimljiva, posebno bih Kalvariju preporučio ljubiteljima horrora, prava bolesnoćica, nešto kao križanac The Hills Have Eyes i Deliverance negdje u belgijskim vukojebinama, samo još puno, puno strašniji i čudniji (koliko me sjećanje služi, gledao sam ga dosta davno, ima barem tri, četiri godine, ako ne i više, dodijelio bih mu sedmicu, isto kao i ovom filmu).
Kraljeva poruka nije ni izbliza tako "lud" film, da se tako izrazim. Naravno da se Du Welz u Americi nije imao toliko prilike razmahati (ovaj puta nije sam pisao scenarij što je ranije bio slučaj), no Message from the King i dalje je sasvim OK film. Malo me podsjeća na korejske filmove osvete, prilično šutljivi junak koji naizgled silom prilika postaje štemer i pol i kreće razbucati ne samo nekakvu albansku mafiju, već i puno zajebanije tipove. Glavnog lika ovdje, misteriozni tip iz Južne Afrike, imena Joshua King (zato vjerojatno i ovo Kraljeva poruka) koji se pojavi u Los Angelesu kako bi pronašao sestru koja je nestala utjelovio je Chadwick Boseman, do sada možda najpoznatiji po ulozi Jamesa Browna. Krlja vrlo brzo saznaje da mu je sekica ne samo ubijena, nego mučena i osakaćena pa kreće u osvetnički pohod kako bi pronašao krivce za ovo zlodjelo.
I ovo je, realno gledano, dosta mračna priča, no ni izbliza kao gore spomenuta dva filma, o ne, nikako. Kalvarija i Aleluja prave su mrakače, ali dobri i zanimljivi filmovi. Skupio je Du Welz ovaj puta sasvim zanimljivu glumačku ekipu i isplati se pogledati ovaj film, za koji se na kraju može reći da je jedan od rijetkih akcijskih filmova (dobro, više je triler nego akcijski, no daleko od toga da tu nema akcije, možda ne iskakanja iz helikoptera u kita kroz nozdrvu pa onda ga kit iskašlje ravno na motor i slične nebuloze, ali naš Kralj se bogami dobro mlati), a da mu priča nije i više nego sto posto nategnuta. Da sretnem nekog Južnoafrikanca koji je upravo doputovo iz Los Angelesa i da mi je ispričao da mu se nešto slično dogodilo, možda bih mu i povjerovao.

IMDB LINK

Primjedbe