REMEMORY (2017,SAD) - 5/10


Rememory je prilično dosadnjikava, a bogami i dosta konfuzna SF triler drama s Peterom Dinklageom (Tyrion Lannister iz Igre prijestolja) u glavnoj ulozi. O čemu se tu točno radi, prilično je teško objasniti, no pokušat ću (a da ne prepisujem s IMDB-a). Nekakav inovator izumi nekakvu napravu za pohranjivanje i mijenjanje sjećanja ljudi (nešto slično već sam vidio u nekim filmovima ili serijama, ne mogu se točno sad sjetiti gdje), a kad ga pronađu mrtvog, naš patuljak pokreće svojevrsnu istragu kako bi otkrio što se zapravo dogodilo. I Tyrion je proživio gadnu traumu što vidimo i na samom početku filma i jasno je kako je netko prtljao i po njegovoj memoriji. Poveže se sa ženom ubijenog i malo po malo kreće u rasvjetljavanje misterija.
Kod ovog filma je dosta zanimljivo da kad sam prvi puta naletio na njega prije koji dan imao je ocjenu na IMDB-u 8,2 ako se dobro sjećam. Danas sam ga pogledao, otvorio IMDB, a kad ono ocjena 6,7 (u međuvremenu je ocjena pala na 6.2, opaska od 15. studenog). Znači, klasično pumpanje ocjene prije nego što krene u distribuciju i zato sam nekako uvijek oprezan s tim ocjenama na IMDB-u. Ovo je za mene prilično slabašan film u produkciji Netflixa, no ajde bar se Tyron nakratko izvukao iz pakla Westerosa.

IMDB LINK

Primjedbe