RYDE (2016,SAD) - 2/10


Najveći misterij ovog filma mi je njegova ocjena na IMDB-u. Prosječna ocjena Ryda je ondje čak 7,7, što je stvarno izvrsna ocjena, a da situacija bude nevjerojatnija nije za njega glasalo 55 ljudi, samih glumaca u filmu i njihove bliže rodbine, već više od 6600 ljudi. Ne znam stvarno kako bih to protumačio, očito se moj ukus u ovom slučaju bitno razlikuje od ukusa prosječnog gledatelja, no kad bih jednom rječju morao opisati ova film rekao bih - smeće od filma.
Katastrofalna gluma (namjerno ili nenamjerno ne znam, a nije mi ni pretjerano bitno), potpuno bezvezna priča (majstor ubije vozača nečega što neodoljivo podsjeća na Uber pa nastavi dalje ubijati putnike u vozilu) i prilično iritantni likovi (posebno oni muški). Djeluje mi kao da je ideja ovog filma mogla biti nekakva društvena satira u stilu pazi s kim sjedaš u auto, koliko možeš vjerovati strancima i tako, no ako je to i bila intencija, djeluje mi potpuno promašeno i zbrljano. Ne znam, možda nisam uspio shvatiti po čemu je ovaj film tako dobar i zanimljiv, no ovaj puta sam fino ugazio u govance. Za mene je ovo stvarno grozan film, ako netko ima želudac neka provjeri pa mi pojasni što je tu tako dobro ako misli drukčije.

IMDB LINK

Primjedbe