AMERICAN ASSASSIN (2017,SAD) - 1/10

 
Još jedno negledljivo i potpuno neuvjerljivo akcijsko blokbastersko smeće koje od silne količine gluposti nisam uspio pogledati do kraja. Američkog plaćenika (nisam znao da je assassin zapravo plaćenik, očito sam godinama živio u zabludi kad sam mislio da ta riječ predstavlja ubojicu, bar sam nešto naučio) morao sam zbog vlastitog mentalnog zdravlja prestati gledati kad je Michael Keaton tipu koji mu je prije toga iščupao sve nokte na rukama, malo ga pržio strujom, rezuckao nožem pa palio brenerom odgrizao uho i pljunuo mu ga u lice. I do te scene ovaj mi je film djelovao tako nategnuto, no hajde, nekako sam ga podnosio, no ovaj fatalni trenutak ipak je bio previše za moje krhko mentalno zdravlje.
Oni koji prate ovaj blog već im je vjerojatno jasno koliko mi na živce idu ti klasični američki akcijski blokbasteri. One filmove sa superjunacima već sam odavno prestao gledati, no ovim nazovimo to nesuperjunačkim blokbasterima ponekad dam šansu i u većini slučajeva požalim. Naravno, da se tu pronaći i nešto gledljivo i sasvim dobro (kao što se recimo Atomska plavuša pokazala kao ugodno iznenađenje), no u velikoj većini ovakav tip filmova je prava bljutavoća. Stvarno mi nije jasno kako i zašto takve neuvjerljive i zapravo smiješne priče uopće i dobivaju priliku, no ne da mi se više zamarati s tim, odavno sam se pomirio s onom devizom "što gluplje to bolje" jer takve stvari izgleda najbolje prolaze.
Glavni lik ovdje je nekakav mladac koji neodoljivo podsjeća na mladog Marka Wahlberga (tip se zove Dylan O'Brien i ne sjećam se da sam ga negdje prije vidio). U suludo blesavoj i glupoj uvodnoj sceni on i djevojka mu se nalaze na nekakvoj plaži, uživaju, kupaju se, sunčaju se, on je zaprosi, ona naravno pristane, on ode do šanka po koktel, malo se zajebava s barmenom i onda šok i vjeverica. Iz glisera se na plažu iskrcavaju nekakvi teroristi s kalašima i ne znam više sve kojim šmajserima u rukama i počinju pucati na sve redom. Turisti padaju ko muhe, ubijena je i zaručnica našeg junaka, koji je također dobio dvije prostrijelne rane, no ostaviše ga na životu. Zašto? Ostaje nejasno.
U sljedećoj sceni koja nastupa 18 mjeseci kasnije vidimo istog tog mladca kako je pustio bradurinu i sprema se za osvetu podmuklim islamističkim teroristima (iako su svi koji su porokali turiste bili bijelci). Ubrzo ga draftira i CIA te on postaje njezina glavna uzdanica u borbi protiv terorista. I to ne bilo kakvih, već drskih Iranaca, koji su se drznuli iza leđa Amerima krenuti u nabavku atomske bombe koju misle baciti na Izrael. Tu je i odmetnuti bivši član CIA-e i bivši učenik Michaela Keatona (da, zaboravio sam reći, mladac kojem je prethodno ubijena curica ubaci se u neki tajni program za komandose CIA-e koje vodi upravo naš Bitlđusić ili Betmenčić, kako vam drago). Uglavnom, jadno, tužno i glupo. Za zaobići u širokom luku, a još samo da dodam da nestrpljivo čekam da se pojavi onaj Geostorm. To ću isto iz nekakvih mazohističkih sklonosti probati pogledati, a njušim ultimativnu treščinu godine. Baš se veselim tome.

IMDB LINK

Primjedbe