INGRID GOES WEST (2017,SAD) - 5/10


Nisam ni očekivao da će od ovoga ispasti nešto senzacionalno, no odlučio sam gospođici Ingrid dati priliku, pošto mi je i ovaj film ne znam kako i ne znam kada završio na vočlisti. Vjerojatno sam ga vidio na popisu s ovogodišnjeg Sundancea pa mi se učinilo da bi moglo biti barem malo zanimljivo, a hajde, malo, mrvicu zanimljivo i je. I ništa više. Ne mogu baš reći da sam fan ovakvih hipsterskih - emo sranja, no u tim "indie" filmovima zna se ponekad probrati ponešto zanimljivo, čak ponekad iskrsne i koje pravo iznenađenje, no Ingrid Goes West nije taj film. Bar ne za mene. Da sam 17-godišnja tinejdžerica ovo bi mi možda i bilo zanimljivo, no ovako, baš i ne.
Ingrid je nekakva mlada ludača {i to prava, odmah na početku završava u nekakvoj američkoj Popovači}, koja je opsjednuta društvenim mrežama. Fejsbuci, instagrami, pizdagrami, tviteri, šiteri, pinteresti, pizderesti, kako li se već zovu sve te budalaštine i popularnost na njima ono su što intrigira Ingrid, a kad joj mama umre i ostavi joj fino naslijedstvo, naša ludača odluči otići u LA, jer tamo živi neka popularna djevojka koju ova mahnito prati po nekoj od ovih mreža. Ingrid bi htjela biti kao ova, čak izvede i psinu da se sprijatelje i neko vrijeme izgleda kao da su si one baš superkul frendice, no ne zaboravimo, Ingrid je ipak opasna ludača i.... sve brzo ode kvragu.
Ingrid Goes West debitantski je film mladog američkog filmaša Matta Spicera, koji je imao premijeru na već spomenutom Sundanceu, gdje je čak dobio i nekakvu nagradu za scenarij, a pretpostavljam da je osnovna premisa bila ironiziranje te silne opsjednutošću društvenim mrežama i popularnošću kod mladih. Može se reći da je u tome relativno i uspio jer stvarno je malo zastrašujuće kad pomisliš na što su ljudi sve spremni samo da si zglancaju imidž na tim mrežama i pokušaju se predstaviti u boljem svjetlu.
 

Primjedbe