MOLLY'S GAME (2017,SAD) - 7/10

 

Još jedna uzbudljiva triler drama motivirana životima stvarnih ljudi, a ovaj puta nam je glavna junakinja američka poker princeza Molly Bloom. Nekadašnja američka reprezentativka u akrobatskom skijanju nakon ozljede i prekida sportske karijere preselila je u Los Angeles te se ondje sasvim slučajno počela baviti organiziranjem pokera s visokim ulozima za milijardere i celebrityje, ali i ruske mafijaše, a stala je na žulj mnogim opasnim tipovima. Ovu priču nastalu po knjizi same Molly Bloom dolazi nam jedan od najslavnijih američkih scenarista, oskarovac Aaron Sorkin (Moneyball, The Social Network, Steve Jobs, Charlie Wilsons' War, A Few Good Men), kojem je Kraljica pokera bilo i debitantsko redateljsko ostvarenje.

I vidi se da je Sorkin radio s najboljim redateljima današnjice, a rekao bih da je ovdje nekako školski i ziheraški odradio posao. Film je napravljen prilično "trendi", odnosno priča ne ide linearno, nego, što je sve češće slučaj s filmovima u zadnje vrijeme i što mi pomalo već ide i na živce, radnja skače iz jednog razdoblja u drugo pa nazad. Također mi je pomalo išlo na živce i što cijelo vrijeme imamo Molly i kao sveznajućeg pripovjedača, koji nas vodi kroz kompletan film i objašnjava što se zapravo događa. Nekako mi rješenja s tim sveznajućim pripovjedačem i inače prilično smetaju, a pomalo mi je smetala i duljina filma (dva sata i dvadeset minuta) jer mi se čini da se ovo moglo zaokružiti u maksimalno dva sata samo da se nije ponekad išlo u nepotrebno detaljiziranje. U tom dijelu Sorkin me možda i najviše razočarao jer sam od jednog od najtraženijih scenarista današnjice, upravo najpoznatijeg po adaptiranju književnih predložaka, očekivao da će znati iz Mollyne knjige izvući oni najvažnije. Na kraju mi djeluje kao da mu je bilo žao izbaciti makar i jedan detalj. 

No, bez obzira na ovo moje sitničarenje, "Molly's Game" je uzbudljiva i emotivna biografska drama o djevojci koja je vjerojatno mogla u životu postići sve, no pronašla se u ovoj poluilegalnoj igri. Ulogu Molly utjelovila je Jessica Chastain, koja je svoj posao odradila i više nego dobro, a tu su i Idriss "Stringer Bell" Elba, Kevin Costner kao Molin strogi i zahtjevni tatica i mnoga druga poznata lica koja su dobila manje ili veće epizode. Film je u dvije kategorije nominiran za Zlatni globus - Chastain za najbolju glumicu u drami (zanimljivo je da je sama Molly Bloom inzistirala da je utjelovi baš ova glumica), a Sorkin za najbolji scenarij. 



Primjedbe