RENEGADES (2017,EU) - 1/10


Ovaj bih film sasvim sigurno preskočio da nisam vidio njegov kratki opis na IMDB-u koji glasi "skupina američkih marinaca u bosanskom jezeru pronađe izgubljeno nacističko blago". Odmah sam se poveselio - evo meni trasha za pamćenje i smijanje, a upravo tako i bi. Odmetnici je za mene ne samo najgori film na koji sam naletio ove godine, nego najimbecilniji film na koji sam naletio u dugo, dugo vremena. Nakon četredesetak minuta morao sam prekinuti njegovo emitiranje jer je situacija postajala sve bolnija i bolnija, a žalosno mi je bilo vidjeti da se i Europska unija bacila u utrku s Hollywoodom u štancanju ovakvih akcijskih blockbustera. Budžet za ovaj film na engleskom jeziku u francusko-njemačkoj koprodukciji iznosio je gotovo 70 milijuna eura, a jedan od scenarista ovog užasa je i posrnuli Luc Besson.

Renegades odmah i počinje jednom strahovitom nebulozom. Nakon iskrcavanja saveznika u Normandiji, nacisti su se počeli povlačiti, a put Njemačke su po ovom filmu krenuli najkraćim mogućim putem - preko Bosne, naravno. Da situacija bude zanimljivija, sa sobom su naziji ponijeli i kamion pun zlatnih poluga te su se zaputili prema Grahovu, vjerojatno su se sjetili da su ondje zaboravili masakrirati lokalno stanovništvo. Plan im je bio u tamošnjoj banci pohraniti zlato dok ne dođu bolji dani, no sjebaše ih partizani te razniješe branu koja potom potopi Grahovo. I nestade tako Grahovo, iako znamo da je Grahovo i dalje tu, a skupa s njim nestade i nacističko blago.

Pola stoljeća kasnije, točnije godine 1995. vidimo skupinu marinaca kako radi dar-mar po Sarajevu. Otima srpskog generala i pritom ruši pola grada, a nakon uspješne misije dobiju oni nekoliko dana slobodno te se zapute u obližnju kafanu na koju bocu Jack Danielsa i malo Thompsona. Iz zvučnika trešte Čavoglavi, Ameri loču i smišljaju razne smicalice, bacaju forice konobarici, koja završi s jednim od njih te mu otkrije tajnu skrivenog blaga. Krenu Ameri u potragu za blagom i tu negdje ugasim ja ovaj film jer sam se uplašio da bi me nastavak njega mogao dovesti do moždanog udara ili ekstremnog porasta očnog tlaka. Naravno da i ovdje imamo strane glumce koji iritantno govore pidgeon hrvatski ili srpski, a pomalo osjećam i susramlje što se ovaj film djelomično snimao i u Hrvatskoj. Uglavnom, teški užas i za što šire zaobilaženje. Osim ako kao i ja, do određenih granica nemate malo mazohističkih poriva pa uživate gledati u nečem toliko bolno lošem da je to zapravo smiješno.

IMDB LINK

Primjedbe

  1. Brate,svaka cast na analizi filma.
    Nikada u zivotu nisam gledao ili cuo da postoji nesto ovako nebulozno...
    Sramotno da neko ovako nesto moze da snimi.Trebalo bi uvesti kazne za ovakve gluposti.
    U odnosu na ovu budalastinu pre bih poverovao da je Alisa u zemlji cuda snimana po istinitom dogadjaju.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar