ALL I SEE IS YOU (2016,SAD) - 5/10

 
Jedan od onih filmova koji mi djeluju kao da se i sam autor pogubio i nije se mogao odlučiti što bi htio od njega, art dramu ili nekakav mystery triler? Jer All I see is You je upravo nekakva zbrčkana kombinacija art drame i trilera o mladom bračnom paru koji, ako sam dobro shvatio, živi na Tajladnu. Gina (Blake Lively) je u prometnoj nesreći ostala bez vida i njezin mužić James (Jason Clarke) mora se o njoj brinuti, no ne izgleda to kao da mu previše smeta. Jednog dana liječnici joj operacijom očnog živca uspiju djelomično vratiti vid, no kako Ginica progleda tako se i do tada naizgled idilični odnosi među supružnicima počinju mijenjati. Ovaj film mi djeluje prilično pretenciozno, a posebno sam se iznenadio kad sam vidio da je budžet ovog flopa iznosio čak 30 milijuna dolara, dok je u kinima zaradio tek nešto više od 200 tisuća dolara. 

Osim što je priča prilično konfuzna i još više dosadna i monotona, najveći problem ovog filma je što se previše oslanja na svoja dva glavna lika, koji uopće i nisu izgrađeni. O njima zapravo ne znamo ništa, a posebno mi je problematičan lik Gine jer mlađahna i zgođušna Blake Lively očito nije dorasla ozbiljnim ulogama i stvarno je užasno neuvjerljiva. Tek za nijansu je bolji inače solidni Clarke, a još jedno veliko iznenađenje mi je bilo kad sam vidio da je ovaj film režirao Marc Forster. Čovjek koji se početkom stoljeća probio filmom Monster's Ball s Billy Bobom Thorntonom i Halle Berry, nakon čega je snimio još niz holivudskih A blockbustera, među kojima i jednog James Bonda, sada se očito odlučio okušati u nečem malo drugačijem i baš se i nije proslavio. 
 

Primjedbe