Filmova o
otmici djece mogli smo se nagledati unedogled, a jedan od filmova s tom
tematikom je i ovaj uzbudljivi triler francuskog redatelja Christiana Cariona.
Moram priznati da mi opus ovog filmaša baš i nije poznat, osim filma «Sretan
Božić» o događaju iz I svjetskog rata u kojem su Nijemci s jedne te Francuzi i
Britanci s druge odlučili uzeti primirje pa čak i zaigrati nogomet, koji je bio
i nominiran za Oscara za najbolji film izvan engleskog govornog područja. I dok
je taj film bio raskošna i skupa produkcija, Carion je u slučaju «Mog sina»
odlučio s potpuno drukčijim principom i film je snimljen u doista
minimalističkim, gotovo gerilskim uvjetima. Samo snimanje filma trajalo je tek šest dana, a
pristup je bio pomalo eksperimentalan po tome što dvoje glavnih glumaca,
Guillame Canet i Melanie Laurent, uopće nisu znali detalje scenarija, već samo
općenitu priču filma. A priča je vrlo poznata.
Julien
(Canet) i Marie (Laurent) bivši su supružnici, koji imaju sedmogodišnjeg sina
Mathysa. Julienov posao je takav da stalno putuje svijetom i sina gotovo i ne
viđa, što je zasigurno i dovelo do raspada njihovog braka. Iako i sam sebe
uvjerava da svog jedinca bezgranično voli, Julien ga viđa jako rijetko, dok se
Marie preudala i s novim mužem očekuje još jedno dijete. Možda bi Julien na
sina i zaboravio da ga jednog dana bivša žena ne nazove u suzama i kaže mu kako
je njihov Mathys nestao. Otišao je dječak na nekakvo logorovanje i od tada mu
se izgubio trag. Tek kad shvati da je njegov sin nestao, u Julienu se očito
probude očinski instinkti i on paralelno s policijom počne provoditi vlastitu
istragu. I dok je policija uvjerena da je dečko negdje odlutao, Julein je
uvjeren da ga je netko oteo, a prvi na listi sumnjivaca je novi muž njegove
bivše žene.
Pokazao se
«Moj sin» kako sasvim solidan triler iako sam se u početku pobojao da bi mogla
to biti još jedna obiteljska drama o bivšim supružnicima koji lamentiraju o
tome što je pošlo po zlu. Srećom, vrlo brzo iz takvih voda prebacio se «Mon
garcon» u punokrvni i napeti triler u kojem se geolog ili čim se već bavi
Canetov lik pretvori u gotovo liamnisanovskog akcijskog junaka i baci se u
potragu za malim. Ima tu stvarno pregršt klišeja i već bezbroj puta viđenih
situacija, no bez obzira na to, riječ je o zanimljivom filmu, koji pomalo
podsjeća na slične holivudske filmove.
Primjedbe
Objavi komentar