YOU MIGHT BE THE KILLER (2018,SAD) - 6/10



Pokušalo se ovom kombinacijom horora i komedije parodirati podžanr američkog slasher horora, no u tome se tek djelomično uspjelo. Imali smo i prije sličnih, čak i uspješnijih pokušaja (Goddarrdov "Cabin in the Woods" ovdje odmah pada na pamet, iako ni to nije bio film od kojeg sam pao u nesvijest, ako se dobro sjećam), a "You Might Be the Killer" možda bi se najbolje moglo opisati kao neku bizarnu kombinaciju "Zle smrti", "Petka 13." i "Maske" s Jimom Carreyjem. Ima u filmu koji je snimio produktivni američki filmaš Brett Simmons, koji se nekako najviše specijalizirao upravo za horore, i duhovitih trenutaka, mora se to priznati, no neće to biti nešto za dugo pamćenje. Čim se tu radi o parodiji, lako je za pretpostaviti da frca sve ovdje od klišeja i stereotipa, no to se nekako i očekivalo.

Glavni lik, odnosno Sam (Fran Kranz) vlasnik je kampa za izviđače negdje u ruralnom dijelu Missourrija, a ondje se okuplja ekipa koja će voditi boravak za mlade izviđače. Kako i priliči sličnim slasherima, obiluje to društvo i od zanosnih, mladih dama, čija je, uglavnom, jedina zadaća poslužiti kao kulisa za ubilačke namjere manijakalnog ubojice koji će se ondje pojaviti. Da se ondje pojavio neki manijak tipa Jasona, Mikea Myersa ili Freddieja Krugera koji masakrira sve redom, saznajemo već u prvoj sceni kad se prestravljeni Sam skriva u jednoj od koliba i mobitelom zove svoju prijateljicu Chuck (Alyson Hannigan iz Američke pite). Njegova frendica radi u videoteci i velika je obožavateljica horora te Sam pretpostavlja da bi mu ona sa svojim iskustvom mogla pomoći, a vrlo brzo doživljavamo prvi twist jer se ispostavlja da je velika vjerojatnost kako je upravo Sam taj manijak, koji svojim prijateljima sjekirom odsjeca glave, reže ih motornim pilama ili što već rade manijaci u sličnim filmovima. Događa se ovaj twist vrlo brzo u filmu, tako da ne morate brinuti da sam vam nešto posebno zaspoilao (jer i sam naslov filma ionako sugerira takav rasplet), a većinu vremena Sam će provesti kako bi pokušao dokučiti što ga je nagnalo na takvo ponašanje. 

Primjedbe