THE TOMORROW MAN (2019,SAD) - 6/10



Eto nama još jedne romantične drame o ljubavi koja će se izroditi među ljudima starije životne dobi, a koja, nažalost, nije ponudila ništa posebno novog i svježeg u odnosu na prethodne filmove slične tematike koje smo mogli vidjeti. Iako sam očekivao da bi ovo moglo biti barem mininalno duhovito jer su glavne uloge okupirali John Lithgow i Blythe Danner, čak ni to se nije obistinilo. Ova drama koja je dugometražni scenaristički i redateljski debi izvjesnog Noblea Jonesa premijerno je prikazana u Sundanceu, a ni solidne uloge dvoje glavnih glumaca nisu uspjele ovu praznu i dosta problematičnu priču izdići iznad prosječnosti. Lithgow je čovjek koji je "stigao do krive strane šezdesetih" kako kaže on sam za sebe, a provodi on život pripremajući se za kataklizmu ili armagedon koji se možda i neće dogoditi za njegovog života. Nakon što mu je žena umrla, a sin se odselio i zasnovao vlastitu obitelj, živi on potpuno sam i od te usamljenosti kao da počinje sve više luditi.

Čak mu se čini da se izravno njemu ponekad obraća voditeljica vijesti s televizije, a u podrumu svoje kuće izgradio je on i pravi bunker koji bi mu trebao poslužiti kao zaštita za predstojeći armagedon za koji je siguran da samo što nije. Kako bi popunio zalihe u svom bunkeru, on svakodnevno odlazi u lokalni trgovački centar, a tamo će upoznati svoju vršnjakinju, udovicu koja stalno kupuje stvari koje joj nikada neće biti potrebne i kao hrčak skuplja svakakvo avrlje tako da se kuća u kojoj živi pretvorila u skladište nepotrebnih stvari. I tako će se ovo dvoje usamljenih ljudi u ozbiljnim godinama koji su gotovo potpuno već pogubili sve socijalne kontakte susresti u trgovačkom centru i pokušat će pronaći ljubav, a istovremeno se ne pogubiti u stvarima onog drugog.  

Primjedbe