AFTER MIDNIGHT (2019,SAD) - 5/10



Bio je "Poslije ponoći" još jedan u nizu onih američkih nezavisnih low-budget horora koje sam slobodno mogao zaobići, no kada sam zbog njega izdvojio sat i dvadeset minuta, red je i da napišem koju. I nije ovo klasični horor, više je to neka romantična drama u kojoj se glavni protagonist bori s unutaranjim, ali i vanjskim demonima. Hank (Jeremy Gardner, ujedno i scenarist i jedan od dva redatelja filma uz Christiana Stellu) se ne može oporaviti od činjenice da ga je njegova dugogodišnja djevojka Abby (Brea Grant) jednog dana bez ikakvog objašnjenja ostavila samog u nekakvoj vukojebini na samom jugu Amerike. Ostavila je ona samo ceduljicu na frižideru i napustila onu starinsku kolonijalnu gotovo pa raspadajuću tipičnu južnjaču kuću u kojoj su živjeli, a 35-godišnji Hank je ostao sam u borbi sa svojim demonima. I dok kroz njegove flešbekove vidimo i dane sreće kod ovog para, borba s demonima u njegovom slučaju podrazumijeva i borbu s nekom misterioznom kreaturom koja pokušava provaliti u njegovu kuću svake noći.

Naravno da nitko od njegovih prijatelje ne vjeruje da stvarno postoji neko čudovište koje ga proganja, već svi to pripisuju činjenici da je u zadnje vrijeme opasno zabrazdio s alkoholom nakon što ga je cura ostavila. No, što ako je Hank zaista u pravu i ako stvarno tamo negdje duboko u zemlji rednečiji stvarno postoji čudovište? "After Midnight" je jedan od onih bizarnih, sporovoznih, stiliziranih, koji vrag se tu uopće događa hororčića koji u sebi skriva dosta simbolike. Naravno da je glavno pitanje s kojim će se ovdje susresti gledatelj isto ono koje muči i Hankove pajdaše, odnosno je li on zaista baš toliko od tuge i samoće prolupao? Mogao bi se u najkraćim crtama ovaj film opisati kao bizarna crnohumorna romansa s minimalnim elementima horora, koja mi je pomalo djelovala i kao neki interni štos među ekipom koja je radila na filmu i koji i nisam baš do kraja najbolje skužio što se htjelo njime reći



Primjedbe