PERDRIX (2019,FRA) - 6/10



Još jedan pomalo čudan film stiže nam iz Francuske, a bio je "Perdrix" ili "The Bare Necessity" i dugometražni privijenac filmaša po imenu Erwan Le Duc, s kojim se predstavio na redateljskoj večeri festivala u Cannesu. Stilski i vizualno ovaj je film pomalo na tragu apsurdizma Wesa Andersona ili Jean-Pierrea Jeuneta, no ni izbliza tako radikalno, uspješno, vješto, a ni maštovito. Ostao je "Perdrix" ipak pomalo nedorečen, malo prespor i prerazvučen za moj ukus, a i ovo je jedan od onih filmova u kojima su u središtu pažnje pravi društveni otpadnici, čudaci i bizarni tipovi. Možda najbizarnija od svih njih je Juliette Webb (Maud Wyler), misteriozna djevojka koju bi se najbolje moglo opisati kao modernog nomada. Stalno ona od nekog i od nečeg bježi, opsesivno se boji vezanja za druge ljude i svaki put kad naleti na neki problem, ona samo pobjegne od njega. I doslovno i metaforički, no ovaj puta neće biti u takvoj prilici.

Nakon što joj netko od pripadnika kolonije nudista koji se okupljaju izvan gradića u kojem će zaglaviti ukrade auto, Juliette će biti prisiljena ostati ondje nešto duže no što je planirala. Tamo će se spetljati sa sramežljivim, povučenim, ali dobroćudnim policajcem Pierreom Perdrixom (Swann Arlaud), tipom na pragu četrdesetih koji i dalje živi s obitelji čudaka. Mamom (veteranka Fanny Ardant) koja iz njihove garaže vodi radio emisiju o ljubavnim problemima koju nitko ne sluša, bratom koji je opsjednut kukcima, glistama i sličnim kolutićavcima te nećakinjom koju zanima jedino stolni tenis. Tu je već spomenuta kolonija nudista anarhista koji stalno po gradu bauljaju goli i stvaraju probleme, a iako se predstavio kao autor s idejom i stilom, nije ova bizarna priča bila posebno duhovita, kao ni uzbudljiva. 

Primjedbe