Da izraelski dvojac Aharon Keshales i Navot
Papushado pretendiraju na titulu bliskoistične braće Coen mogli smo se uvjeriti
preko njihovog do sada najpoznatijeg filma "BIg Bad Wolves", a svoj
uvrnuti smisao za humor predstavili su već u debitantskom filmu, crnohumornom
trileru "Rabies". Keshales i Papushado upoznali su se tijekom studija
na telavivskoj filmskoj akademiji, s tim da je nešto stariji Keshales prije
toga imao i nekoliko godina iskustva rada u izraelskoj vojsci i tajnim
službama. Koliko mu je to iskustvo poslužilo u kreiranju priča najbolje smo
mogli vidjeti u "Big Bad Wolves", pravom tarantinovsko - coenovskom
trileru o bivšem agentu Mossada koji je sam odlučio presuditi tipu za kojeg je
uvjeren da mu je ubio kćer. Priča "Rabies" ili "Bjesnoće"
podjednako je uvrnuta i u njoj pratimo sudbine nekolicine ljudi koji će se
igrom slučaja zateći u izoliranoj šumi koja je ujedno dom psihopatskog
serijskog ubojice.
U njegovu zamku prvo će upasti brat i sestra
koji skrivaju mračnu tajnu i koji su ranije pobjegli od kuće. Ubrzo će se u
istoj šumi pojaviti i rendžer sa svojim njemačkim ovčarom, skupina od četiri
mlada tenisača i tenisačice koji su se zaputili na izlet te dva policajca.
Slijedi potom potpuno neočekivan zaplet i rasplet prepun posve nepredvidivih i
neočekivanih obrata, a životi svih ovih ljudi ispreplest će se na najgori mogući
način. Svi ti inače normalni i civilizirani ljudi (izuzev psihopatskog ubojice
koji, jasno, nije baš normalan, a posebno ne civiliziran) naći će se u potpuno
neprirodnoj situaciji u kojoj će se morati boriti za goli život, a strah,
panika i opasnost učinit će svoje i svi će oni jedan drugome postati
neprijatelji i mislit će jedino na sebe i osiguravanje vlastite egzistencije.
Iako je "Bjesnoća" prilično krvavi triler, Keshales i Papushado
uspjeli su sve te divlje situacije začiniti s finom dozom crnog humora, cinizma
i ironije, što definitivno ovaj film izdiže daleko iznad konkurencije i sličnih
"kolinje u šumi" uradaka.
Primjedbe
Objavi komentar