BACK FORK (2019,SAD) - 6/10


Pretpostavljam da ime američkog glumca Josha Stewarta vjerojatno nikome neće nešto posebno značiti. Iskreno, ni sam nisam čuo za ovog gospodina iako mi je njegova njuška čak i bila poznata, što i ne čudi jer je tip naslagao dosta epizodnih uloga u poznatim filmovima kao što su "Interstellar" ili "Vitez tame", a kad ga već drugi nisu željeli angažirati u glavnim ulogama, odlučio je Josh angažirati sam sebe. Napisao je čovjek scenarij za ovu dramu smještenu u domovinu rednecka, Appalachiju (od tamo je i sam porijeklom jer se rodio u Zapadnoj Virdžiniji), režirao ju je, a sam je odglumio i glavnu ulogu, nesretnika po tipu Waylon.

Ovog radnika u lokalnoj drvnoj industriji doista u životu nije pratila sreća. Nakon što na samom početku filma saznajemo da mu je preminula desetogodišnja kćer, njegov se život doslovno raspao. To zapravo i ne čudi jer gotovo je nemoguće zamisliti kako se netko može nositi s takvom užasavajućom sudbinom, a nakon što ga ostavi supruga, on se navuče na lijekove protiv bolova. Njegov život nastavlja nezaustavljivo kliziti u potpunu katastrofu, tim više jer su gotovo svi oko njega teški ovisnici i ljudi u ozbiljnim problemima, koji očito nemaju para za neku "poštenu" drogu tipa crystal meth ili heroin pa se pucaju lijekovima. Iako je posve očito da je "Back Fork" (tako se naziva i rječica na kojoj je nekoć s ocem običavao pecati pastrve) niskobudžetni indie film, nije to uopće bilo baš toliko loše. Iako su i tematika, ali i izvedba bili možda predepresivni i prespori za moj ćejf. 

Primjedbe