Vodi nas ova emotivna coming-of-age drama u
ruralni Teksas, u siromašno predgrađe Houstona, gdje će sudbina spojiti
nesretnu 14-godišnjakinju bijelkinju Kris (Amber Havard) i njenog već
ostarjelog crnog susjeda, nekadašnjeg jahača rodea (Bullfighter) Abea (Rob
Morgan). Nakon što joj je majka završila u zatvoru zbog dilanja droge, Kris je
ostala živjeti s bakom dijabetičarkom i puno mlađom sestrom u tipičnom
lowliferskom okruženju ruralne Amerike. S obzirom da je bez ikakvog
roditeljskog nadzora i prepuštena je praktički sama sebi, nakon što organizira
party u susjedovoj kući, naravno bez njegovog znanja, moći će birati ili
maloljetnički zatvor ili će pomoći susjedu u obavljanju njegovih kućanskih
poslova i u radu u vrtu i sa životinjama.
Iako su slavni dani već odavno iza ostarjelog
i izubijanog Abea, nekadašnjeg šampiona rodea s bikovima, on i dalje zarađuje u
areni i to kao pomoćnik odnosno kao onaj koji pokušava primiriti bika i
iskontrolirati situaciju jednom kad kauboj odleti iz sedla. Naravno da nije to
ništa manje rizično i opasno od samog jahanja na podivljalom bikom, a ujedno je
Abe i trener mladim usijanim glavama koje trenutak slave pokušavaju pronaći u
areni jašući na biku. U društvu s Abeom i Kris će se polako početi interesirati
za ovu tipično američku atrakciju, a ovo dvoje pravih društvenih otpadnika i
marginalaca nekako će se početi zbližavati i to gotovo na otac - kći bazi. I
debitantica Havard uvjerljiva je u svojoj ulozi, baš kao i veteran Morgan, a
ova emotivna naturalistička, ali iznimno poetična drama premijerno je prikazana
u sekciji Un Certain Regard festivala u Cannesu.
Bio je "Bull" ujedno i debitantski
dugometražni film nagrađivane autorice kratkih fimova Annie Silverstein, a
pričom se pomalo smjestio ovaj film negdje na pola puta "The
Wrestlera" Darrena Aronofskog i "The Ridera" Chloe Zhao. Baš kao
i Rourkeov hrvač, takav je i Morganog Abe. Autodestruktivni tip koji je svjesno
žrtvovao svoje tijelo i svoje zdravlje za zabavu konzumenata, ali koji je
svjestan da je rodeo zapravo i jedini način na koji može privređivati i ne zna
ništa drugo raditi u životu. Takav izubijani tip, koji je navučen na tablete
protiv bolova koji, naravno, ubija i alkoholom, postat će nešto najbliže
očinskoj figuri koju će ikada imati izgubljena 14-godišnjakinja koja će morati
vrlo brzo odrasti. Djeluje ovdje sve i više nego realistično, kao jedna od onih
tipičnih i stvarnih američkih priča.
Primjedbe
Objavi komentar