DON'T LET GO (2019,SAD) - 2/10



 

Iako je imao ovaj SF trilera potencijala, pretvorilo se sve to na kraju u potpunu besmislicu od koje sam se na trenutak uplašio da će mi eksplodirati glava kao u legendarnom Cronenbergovom "Scannersu". Priča je tu krenula obećavajuće jer glavni lik ovdje je policajac iz Los Angelesa Jack Radcliff (David Oyelowo), koji je jako povezan sa svojom nećakinjom, Ashley. To i ne čudi jer je njegov brat, ujedno i njezin otac, prava propalica, sitni diler, koji stalno obećeva da će se popraviti i izvesti na pravi put. Jednog dana Jack tako zaprimi uznemirujući poziv od Ashley i brzo se zaputi u njihov dom, a ondje pronađe svog brata, šogoricu i nećakinju, čak i njihovog psa poubijane. Iako istraga sugerira da je problematični burazer prvo posmicao cijelu obitelj, a potom i sebe, Jack ne može povjerovati u takav rasplet. Obuzet očajom, kao da počinje gubiti razum i sebe okrivljuje što nije spriječio to krvoproliće, kad ga jednog dana na mobitel nazove Ashley. Ista ona Ashley koja je dan, dva ranije ubijena.

Iako tek sad Jack pomisli da je zreo za duži posjet neuopsihijatrijskoj klinici Ivan Barbot u Popovači, polako će početi on prihvaćati nadnaravno i natprirodno, posebno nakon što će shvatiti da poziv dolazi iz razdoblja unazad dva tjedna. Tako će strikan i nećakinja, bez obzira što ih razdvaja vrijeme i što je ona ubijena, zajedničkim snagama krenuti u rješavanje ovog zločina, a Jack će se uz to nadati da će na taj način i spasiti svoju nećakinju. I bez obzira što je Jack prihvatio nadnaravno i natprirodno, meni cijeli ovaj rasplet nikako nije sjeo i apsolutno mi ništa tu nije imalo smisla. Naravno da mi je potpuno jasno da je sve ovo čista fantazija i u pravilu mi ne smeta kada filmovi skrenu u neke slične nadnaravne vode, no ovo je bilo zbilja krajnje bedasto, konfuzno i potpuno mi je ostalo nejasno što je izvjesni pjesnik Jacob Estes (scenarist i redatelj ovog filma) mislio reći. 

IMDB LINK 

Primjedbe