Satiriziranje života bogatih Amerikanaca posljednjih je godina postala česta tema američkih filmova, pogotovo serija, a posljednja u nizu je mini-serija koju je Molly Smith Melzer snimila prema svojoj kazališnoj predstavi "Elemeno Pea". I premda ne nudi "Sirens" ništa novo ili nešto što već nismo vidjeli, zahvaljujući kvalitetnoj glumačkoj ekipi, šarmu i stilu, zaslužuje ova serija ipak prolaznu ocjenu. Glavna junakinja je mlada žena iz Buffala po imenu Devon (Meghann Fahy) koja će pokušati doći u kontakt s mlađom sestrom Simone (Milly Alcock) nakon što njihov otac Bruce (Bill Camp) završi u poodmakloj fazi demencije.
Simone će ignorirati njene poruke i pozive i umjesto toga će na adresu sestre i oca poslati košaru s voćem što će toliko razljutiti divlju i energičnu Devon da će se ona nakon noći provedene u zatvoru zbog vožnje pod utjecajem alkohola zaputiti u potragu za sestrom. A Simone se pak nalazi na privatnom otoku u vlasništvu superbogatog hedge-fundaša Petera Kella (Kevin Bacon) te je ona asistentica njegove supruge Michale (Julianne Moore). U početku je Devon uvjerena da je Michaela šefica nekog bizarnog kulta i da je Simone začarana i opčinjena tim bogatstvom, luksuzom i u Michaeli kao da je pronašla zamjensku majčinsku figuru.
Problem je samo što je Devon prava tempirana bomba, jedna od onih osoba koje uopće ne razmišljaju prije nego što nešto bubne zbog čega stalno upada u probleme. Očito je da ona takva neotesana, prosta i bezobrazna, ali istovremeno iskrena i poštena ne pripada ni izdaleka u taj svijet najgorih elitističkih snonova potpuno odvojenih od realnog svijeta u kojem Michaela gotovo pa ima status kraljice. No, vidjet ćemo do kraja da je njeno kraljevstvo ipak na klimavim i krhkim nogama, kao i da mlađahna Simone i nije tako bezazlena i naivna kao što se na prvu čini.
Odlične su i Fahy kao divlja Devon, pogotovo već legendarna Moore kao ekscentrična i enigmatična supruga basnoslovno bogatog mogula koji također ima neke tajne. Zanimljiv je odnos između sestara koje su nekoć očito bile bliske, no život ih je razdvojio i izgubile su kontakt, a shvatit ćemo do kraja zašto i kako. Još zanimljiviji je odnos Simone i Michaele koja u toj vedroj, nasmijanoj, podložnoj i poslušnoj djevojci kao da vidu mlađu verziju sebe i kao da ona od nje želi napraviti neku vrstu svog klona, no nije ni Simone posve bezazlena. U taj suludi svijet kojem ni u kojem slučaju ne pripada uvući će se i Devon, a na zanimljiv način "Sirens" satizira odnos između ultrabogatih i radničke klase. I to iz ženske perspektive iako je jasno da sve konce tu vuče taj bogati mogul i kako on odluči tako će na kraju i biti.
Primjedbe
Objavi komentar