Nesrin Canan (Tülin Özen) je idealistična odvjetnica iz malenog turskog grada koja jutra provodi u bolnici uz majku koja je u komi bez naznaka da će joj ikad biti bolje. Ostatak dana ona svim silama pokušava dokazati da njen klijent nije kriv za optužbe koje mu mogu donijeti i doživotu kaznu zatvora. Optužen je on za ubojstvo nekadašnjeg poslodavca, vlasnika tvornice i jednog od najmoćnijih ljudi u provinciji. Sud je spreman čovjeka osuditi po kratkom postupku, no Nesrin je uvjerena da njen klijent nije kriv jer je pronašla novog svjedoka, kao i dokaze da su snimke nadzorne kamere izbrisane.
Bio je "Hesitation Wound" već drugi filmu kojem je turski filmaš mlađe generacije Selman Nacar poslije "Between Two Dawns" problematizirao odnose moći u turskim provincijskim mjestima. U oba filma glavni likovi nalaze se pred velikim moralnim dvojbama. U "Between Two Dawns" je radniku ozlijeđenom na radnom mjestu ponuđen novac kako bi bio ušutkan, a u "Hesitation Wound" će se ta visokomoralna i pravedna mlada odvjetnica naći u situaciji da mora prekršiti sva svoja moralna načela ako želi pomoći svom klijentu. Premijeru je "Hesitation Wound" imao u Veneciji, a naturalistička je to drama snimljena kamerom iz ruke koja gotovo konstantno prati glavnu protagonisticu.
Još jedan je to u nizu kvalitetnih modernih turskih filmova koji ujedno funkcioniraju kao iznimno zanimljive društvene studije. Djeluje to iznimno uzbudljivo i dinamično, a sjajno Nacar oslikava to društvo koje je i dalje užasno korumpirano na svim razinama. Onaj koji nije umočen u tu prljavštinu, teško može proći, a ambiciozna odvjetnica naći će se u situaciji da mora pregaziti sve ono što je do tada smatrala svojim životnim i poslovnim kredom. Tim više jer će posumnjati da joj njen klijent ne govori istinu, a da je situacija s ubojstvom moćnika još kompliciranija i kompleksnija nego što se čini na prvu.
Primjedbe
Objavi komentar