David Fincher je sa svojim "Zodiacom" pokazao kako bi trebao izgledati moderni triler o serijskim ubojicama i kada se pojavi svaki novi film tog žanra, htio, ne htio, Fincherov klasik mi služi kao nešto za usporedbu. I dok se on u svom filmu bavio ubojicom koji je terorizirao zapadnu obalu Amerike šezdesetih i sedamdesetih, Matt Ruskin (Crown Heights) pozabavio se zloglasnim ubojicom s istoka Amerike početkom šezdesetih. Bostonski davitelj odavno je ušao u pop-kulturu i bio je on jedan od prvih poznatih američkih serijskih ubojica i tijekom šezdesetih zadavio je on 13 žena u Bostonu i okolici. I stilski je Ruskin pokušao pratiti "Zodiaca" jer i "Boston Strangler" je mračni noirovski triler u kojem su zadaću otkrivanja identiteta ubojice koji godinama sije strah preuzeli novinari.
Ili bolje rečeno novinarke, Loretta McLaughlin (Keira Knighteley) i Jean Cole (Carrie Coon), novinarke Boston Recorda Americana koje su zapravo i prve shvatile da imaju posla sa serijskim ubojicom. No, istovremeno je to i priča o ženama u tada pretežito muškom poslu te predrasudama i problemima s kojima su se Loretta i Jean susretale isključivo zato što su žene. Tako Lorettu upoznajemo kao prilično frustriranu i očajnu jer joj urednik (Chris Cooper) daje samo neke bezvezne zadatke za Lifestyle rubriku, a ona bi se željela baviti ozbiljnim poslom. U tome je nominalno podržava i njen muž James (Morgan Spector) koji daje ženi punu slobodu pretpostavljajući da je to samo njezin hir i da nikad neće biti ozbiljna novinarka, već da će kad-tad shvatiti da su joj kuća i troje djece prioritet.
Nakon što uspije prva povezati neke stvari oko misterioznih ubojstava, Loretta će se ipak izboriti za praćenje slučaja, a kao pomoć će dobiti nešto iskusniju Jean. Stalno će one biti suočene sa seksizmom, predrasudama, rijetko tko će ih shvaćati ozbiljno jer što par cura može znati o policijskom poslu, čak i kada se pokaže da su njihovi tragovi i indicije kvalitetni od policijskih. Iako dobijamo uvid u opasnost posla kojim se one bave jer žene su te koje su na meti manijakalnog ubojice i premda je "Boston Strangler" kvalitetan hommage pionirkama novinarstva iz Bostona, film s vremenom dosta gubi na fokusu i dinamici.
Primjedbe
Objavi komentar