Još jedan
iznenađujuće dobar korejski triler, a sve mi je bilo jasnije kad
sam vidio da je jedan od potpisnika scenarija legendarni Chan-wook
Park. I to je potpuno vidljivo, prava parkovska priča puna
začkuljica, komplikacija i twistova, koja pomalo i slični kultnom
Oldboyu, no ipak, daleko je to od možda i najboljeg korejskog filma
svih vremena. Posljednjih vrijeme Koreanci su počeli dosta
komplicirati priče u svojim filmovima, a u zadnjih nekoliko godina
gledao sam nekoliko njihovih filmova koji su se tako zapetljali u
peripetijama i detaljima da je to bilo nemoguće za pratiti, a i sami
scenaristi i redatelji znali su se potpuno pogubiti i od potencijalno
zanimljivih priča napraviti sranje. Ipak, ovdje tu nije slučaj.
Iako je i u Truth Beneath priča jako, jako, jako zakomplicirana na
kraju sve nekako sjeda na svoje mjesto i ne može se prigovoriti da
ima nekakvih rupa u scenariju, iako mi je na početku djelovalo da će
i ovo biti još jedan klasični korejski zapletaj crijeva.
Radnja ovog
trilera prati nestanak kćeri poznatog korejskog političara i to
taman dok je on do guše u izborima za predsjednika, premijera, ko će
ga znati, ali uglavnom za neku dosta visoku funkciju. I dok tatica
kao da ne mari previše za nestanak svoje 15-godišnje kćeri, mamica
uzima stvari u svoje ruke. Policija po običaju napravi prtljav
posao, a ona malo pomalo počinje otkrivati skrivene detalje o svojoj
kćeri, a neke od tih detalja roditelji o svojoj djeci baš i ne bi
voljeli znati. Njena privatna istraga je vodi do više potencijalnih
kandidata za njenu otmicu pa čak možda i ubojstvo, a ako nekoga
zanima kako ta istraga završava i kud odvede mamicu neka pogleda
film! Pa neću valjda sad otkrivat zadnjih pet minuta filma, to
stvarno ne bi imalo smisla, posebno u ovakvoj vrsti filma gdje su
iznenađenja i preokreti možda i najveći aduti.
Za kraj samo
da spomenem, redateljica ovog filma zove se Kyuong-mi Lee, koja je do
sada snimila tek tri filma, a ne mogu reći da mi je to ime poznato.
No, ono što je jako važno, u cijelom ovom filmu jako se osjeti
pismo Chan-wook Parka, koji je očito dosta utjecao na ovu
redateljicu, a to je jako dobra pozivnica za ovaj solidan triler.
Primjedbe
Objavi komentar