FOR SOME INEXPLICABLE REASON (2014,MAĐ) – 4/10




Ne mogu reći da me ova mađarska kvazikomedija s teško izgovorljivim imenom u originalu (VAN valami furcsa es megmagyarazhatatlan – tko ovo pročita iz prve kako treba dobije jednogodišnju pretplatu na Glas koncila) pretjerano oduševila. Sigurno tome nije pridonijeo ni loš engleski prijevod s tu i tamo ubačenom ponekom poljskom riječi (tako mi se bar čini), no i da je ovaj film imao besprijekoran prijevod, teško da bih promijenio mišljenje. Nije mi sjeo nikako film, unatoč tome što im iznenađujuće dobru ocjenu na IMDB-u (7.7), bit će da je tu riječ o nekom internom mađarskom humoru, koji mi ostali ne možemo shvatiti. Ili barem ja. Uglavnom, glavni lik ovog filma je nekakvi zbunjeni 30-godišnjak, kojeg napuca cura odmah na startu i onda on odluči otići u Lisabon. I ne zvuči baš zanimljivo, a bogami i nije. No, to me neće obeshrabriti u gledanju mađarskih filmova. Naši sjeverni susjedi posljednjih su godina izbacili dosta dobrih filmova, a ima još nekoliko recentnih mađarskih filmovima koji su mi ili na watchlisti ili su već spremni, no čekaju da se pojavi prijevod. 

Primjedbe