Andy Lau legendarni je hongkonški glumac kojeg se sjećamo po brojnim ulogama, najčešće u tamošnjim akcijskim spektaklima kao što su "Infernal Affairs". No, Lau je u ovom filmu pokazao i da je čovjek ne samo sa smislom za humor, već i da nije jedna od onih umišljenih veličina pošto se u "The Movie Emperor" on zafrkava na vlastiti račun i ironizira poziciju sebe kao velike filmske zvijezde. Njegov Dany Lau je jedna od najvećih filmskih zvijezda u Hong Kongu i ponovno je on nominiran za tamošnjeg glumca godine. No, kao i većinu prethodnih godina, nagradu će izgubiti i to od Jackiea Chena koji je ovaj puta nagrađen za ulogu seljaka.
To će toliko pogoditi Danya da će i on donijeti odluku da će glumiti u jednom takvom arthouse filmu za festivale koji bi trebao biti mamac za nagrade, a kada je Chen osvojio nagradu za ulogu seljaka, siguran je i da on ne može pogriješiti s takvom ulogom. No, kako snimiti kvalitetan i autentičan film o životu na selu i seljacima kada o njima Dany ne zna baš ništa i nikada ondje nije bio tako da će se to pretvoriti u potpunu katastrofu. Upast će usput Dany u žrvanj svih tih današnjih fenomena poput otkazivanja, političke korektnosti, među one mlade budalaše s društvenih mreža iako mu je posve nejasno kako to funkcionira, a želja da konačno osvoji nagradu vratit će mu se u glavu kao bumerang.
I snimio je ugledni kineski filmaš Ning Hao (No Man's Land) zanimljivu i zabavnu satiru koja je premijerno prikazana na festivalu u Torontu. Zanimljivo je kako se Ning zafrkava i na vlastiti račun jer je upravo on odglumio režisera tog filma čija se radnja odvija na selu i čije će se snimanje potpuno oteti kontroli praktički od početka kada Dany odluči otići na selu kako bi istražio manirizme seljaka kako bi ih što autentičnije skinuo. Ići će on tako daleko da će odbijati i kaskadere te će sve scene izvoditi sam, a kako bi što više srastao sa selom, udomit će on i pravu, pravcatu svinju. Sve je tu intencijski nakrcano stereotipima i klišejima kojima se ironiziraju slične takve stvarne situacije u kojima velike studijske filmske zvijezde pokušavaju izvesti zaokret i predstaviti se u nekom autentičnom svjetlu. Bila je to i više nego solidna satira, moderna komedija, no još jednom se pokazalo da mi taj dalekoistočni stil humora pretjerano ne odgovara.
Primjedbe
Objavi komentar