Posljednjih godina na veliko se štancaju televizijske mini-serije po romanima izvjesnog američkog pisca Harlana Cobena. Čovjek maže misteriozne, trilerske romane kao na pokretnoj traci, gotovo na tragu tempa kojim ih je nekoć izbacivao legendarni pisac horora Stephen King. I tu staju usporedbe između ova dva pisca jer iako nisam čitao ništa od Cobena (a vjerojatno i ne budem) nekako imam dojam da je tu riječ o onim tzv. petparačkim romanima kako bi se reklo u istočnom susjedstvu koji su se nekoć prodavali na kioscima. Prionuo sam gledanju mini serije "El inocente" bez da sam i bio svjestan da je snimljena po Cobenovom romanu.
Razlog zašto sam se upustio na to prvenstveno je njen autor, poznati katalonski filmaš Oriol Paulo koji je i ranije snimao zanimljive, high-concept trilere poput "The Body", "The Invisible Guest" i "God's Crooked Lines". Prebacili su Paulo i njegova ekipa radnju iz američkog New Jerseya u sebi itekako poznato okruženje odnosno u Barcelonu, a priča tu kreće iznimno zanimljivo. Glavni protagonist je Mateo Vidal (Mario Casas koji je glavnu ulogu imao i u Paulovom "The Invisible Guest") koji je završio u zatvoru jer je još kao mladić iz nehata ubio tipa s kojim se posvađao ispred diska. Mateo je odgurnuo čovjeka, ovaj je pao, glavom udario u kamen i na mjestu umro, a naizgled perspektivni život ovog mladića se raspao.
Osuđen je on na četiri godine zatvora, a desetak godina nakon tragedije, baš u trenutku kada se činilo da mu se sve posložilo i kada će krenuti iznova sa suprugom Oliviom (Aura Garrido), sve će ponovno otići kvragu. Prošlost kao da će ponovno početi proganjati Matea jer će Olivia jednostavno nestati nakon odlaska na službeni put, a bit će to samo početak zapetljanog i kompliciranog high-concept trilera koji će se, nažalost, do kraja potpuno raspasti. I prava je to šteta jer u prve tri, možda i četiri epizode priča tu djeluje iznimno zanimljivo, intrigantno, misteriozno. Imamo tu pregršt zanimljivih likova koji će se nekako povezati i na početku svake od osam epizoda saznajemo i njihovu životnu priču. Pokazat će se da je Olivijina prošlost barem jednako (ako ne i više) mračna od Mateove.
Baš ništa tu nije onako kako se čini na prvu jer paralelno s nestankom Olivie, pojavit će se i inspektorica Lorena Ortiz (Alexandra Jimenez) koja istražuje misterioznu smrt časne sestre Emme (Juana Acosta). Samo da bi se pokazalo da ona uopće nije časna sestra, već da je nekoliko godina ranije utočište pronašla u samostanu u Barceloni i da je nekoć bila prostitutka te partnerica makroa i kriminalca Anibala (Miki Esparbe). U cijelu priču će se uskoro uključiti i inspektor tajnih službi Teo Aguilar (Jose Coronado) za kojeg je od početka jasno da je i sam nekako uključen u cijeli misterij, a kako će vrijeme prolaziti, priča koja je u početku bila zanimljiva i intrigantna i Paulo je to snimio iznimno vješto, dinamično i kvalitetno, postajat će sve neuvjerljivija. Na kraju mi je to bilo ne samo previše rastegnuto, već i neuvjerljivo, naivno, potpuno nategnuto, no nešto slično sam u startu mogao i očekivati od Cobena.
Primjedbe
Objavi komentar