THE HITMAN'S BODYGUARD (2017,SAD) - 1/10


Ne znam ni sam što sam očekivao kad sam se odlučio na ovaj film. Možda da bi Čuvaj me s leđa kako su naslov ove akcijske kvazikomedije preveli naši distributera zaintrigirao jer sam se ponadao da bi konačno mogla biti riječ o simpatičnoj akcijskoj komedijici uz koju ćeš se barem tri ili četiri puta nasmijati. No, ništa od toga. Očekivao sam da će ovaj film biti glup, tu nema govora, no nisam očekivao da ću odustati od gledanja već nakon nekih četrdesetak minuta. Jednostavno više nisam mogao izdržati ovu torturu.
Ovo ne da nije nimalo smiješno (barem u prvih 40 minuta, a mogao bih se okladiti da ne ispadne ništa bolje ni u nastavku), a još je gluplje nego što sam očekivao. Iako je sama ideja The Hitman's Bodyguarda možda i sipmatična - plaćenog ubojicu mora čuvati tjelohranitelj da ne dopadne šaka ekipi koja ga hoće riješiti, a njih dvojica (Samuel L. Jackson i Ryan Reynolds) imaju zajedničku povijest, realizacija je toliko puna klišeja i već toliko puta viđenih rješenja da to skoro boli. Glupo, grozno, jadno, a žalosti me u ovakvom smeću vidjeti jednog od nekad dražih mi glumaca, Garyja Oldmana. Ovaj briljatni britanski glumac, koji nažalost nije ostvario ni deset posto karijere kakvu je mogao mogao bi srušiti rekord Rade Šerbedžije u glumljenju nekakvih ruskih manijaka. Ovaj puta Gary igra predsjednika Bjelorusije (?!?), koji ubija žene i djecu i tko zna što sve radi do kraja filma, srećom pa nikad to neću saznati. Uglavnom, još jedno brutalno smeće, koje bi mi možda bilo zanimljivo i zabavno da sam 13-godišnjak sa specijalnim potrebama, koji se nada da će jednog dana upasti u razred za pomoćnog vrtlara.

IMDB LINK

Primjedbe