UNA (2016,GBR) - 5/10


Ovo je prilično čudan, a pomalo i jeziv film. Glavna junakinja filma, Una, glumi je Rooney Mara, u djetinjstvu je bila žrtva pedofila, a sada se odluči konfrontirati s njim. Pedofila igra zanimljivi australski karakterni glumac Ben Mendelsohn, odmah ga se sjetim iz jako dobrog Killing me Softly, a i u ovoj prilično zajebanoj ulozi Mendelsohn je jako dobar Sada sa svojih 28, 29 godina Una pronalazi tipa s kojim je bila u vezi dok je imala valjda 13 godina i pokušava shvatiti zašto ju je onda ostavio (malo više bizarno, zar ne?). Dosta težak film, malo i naporan, ovakve teme baš i nisu pretjerano ugodne, no riječ je o teškoj, psihološkoj drami, o traumi koju uzrokuje pedofilija i kako se žrtve takve gadosti kasnije kroz život s tim nose.
Ideja filma možda i nije bila loša, čak je i glumačka ekipa sasvim solidna (uz Ronney i Bena tu je i Riz Ahmed u manjoj ulozi i još nekoliko relativno poznatih faca u epizodama), no ne znam, film bi baš i nije sjeo. Uz to što mi je tema dosta odbojna, prilično je dosadnjikav i sva je sreća da ne traje više od uru i po. Moram priznati da mi ova Runi Mara pomalo ide i na živce jer u zadnjih nekoliko filmova u kojima sam je gledao stalno mi je ista, dosadnjikava i beskrvna. Rooney, Rooney ugledaj se u svog imenoprezimenjaka, živosti malo.

IMDB LINK

Primjedbe