HER LOVE BOILS BATHWATER (2016,JPN) - 5/10

 
Ne znam imaju li Japanci stvarno toliko uvrnut smisao za humor ili je ovo još jedan klasični slučaj lažnog predstavljanja na IMDB-u, ali ovaj film čiji engleski prijevod glasi "Her love boils bathwater" ni u kojem slučaju nije komedija. Ovo je tužna obiteljska drama o samohranoj majci koja sazna da boluje od zloćudne bolesti i da joj je preostalo još samo nekoliko mjeseci života. Nakon što sazna tu groznu vijest, žena odluči pronaći muža koji je zbrisao od nje još prije dosta godina, ponovno pokrenuti obiteljski posao sa saunom te svoju 16-godišnjoj kćer što bolje pripremiti za život. Dakle, ovo stvarno nema veze s komedijom, no ja budala sam se zakačio ko som na kedera pa sam pogledao ovaj za moj ukus previše melodramatičan i srcedrapateljski film.
Kad neki film počnem gledati nemam ga naviku prekidati (osim ako nije riječ o nečem ekstremno dosadnom ili bolno glupom) pa sam ga nekako i pogledao do kraja, doduše s povremenim ubrzavanjima, no ne mogu reći da sam oduševljen. Dosadno je to brate, a ti Japanci očito ne znaju snimiti film koji traje manje od dva sata. Iako je ovo film koji je pobrao dosta nagrada na godišnjoj dodjeli filmova za japanski film godine kao što su nagrade nagrade za najbolju glavnu (mama) i sporednu (kćer) ulogu te nominacije za najbolji film, režiju i scenarij (Ryota Nakano) da sam ozbiljnije zagledao u to o čemu se radi, ovaj film sigurno ne bi nikad skliznuo na moj disk. Za one koji vole srcedrapateljske gorko-slatke patetične obiteljske drame ovo bi moglo biti zanimljivo. Ja jednostavno nisam taj tip iako ne mogu reći da je ovo loš ili glup film.
 

Primjedbe