EL CAMINO CHRISTMAS (2017,SAD) - 4/10


Kako sam se od sile potencijalno dobrih filmova koji nestrpljivo čekaju da ih pogledam odlučio pogledati baš ovo, za što sam i u startu pretpostavio da će biti u najboljem slučajem prosječno, ostat će vječni misterij. Možda zato što traje tek nešto više od sat i dvadeset minuta, a možda i zato što sam u trenutku donošenja ove odluke bio podosta mamuran pa nisam želio svoj prilično naotečeni mozak dodatno opterećivati s nečim zahtjevnim. Baš kako sam i očekivao, El Camino Christmas pokazao se kao prilično slabašan film u kojem mladić stiže u fikcionalni gradić po imenu El Camino u Nevadi kako bi pronašao oca kojeg nikad nije vidio. No, po dolasku u ovo mjesto sve za njega pođe po zlu, tako da se nađe usred prilično glupave talačke krize. Kako je ovdje ipak riječ o svojevrsnom božićnom filmu jer se radnja događa upravo na Badnjak i Božić, jasno je da će sve tu više ili manje završiti happy endom. Tanko i bezveze, no tako mi i treba kad idem gledati filmove za koje u startu znam da su glupost.

IMDB LINK

Primjedbe