Japanska drama strukturirana poput Kratkih rezova, Magnolije ili
Prije Kiše u kojoj imamo nekoliko naizgled nepovezanih priča, koje se
malo pomalo počnu spajati. Doduše, ovdje ne toliko kao u prijenavedenim
klasicima, nego je jedina poveznica ovim trima pričama smještenim na tri
različita kraja Japana jedno neriješeno ubojstvo. Ni godinu dana nakon
dvostrukog ubojstva policija nije ušla u trag ubojici, a mi ovdje
pratimo u prvom slučaju jedan homoseksualni par iz Tokija, u drugom oca
(možda i najpoznatiji japanski glumac današnjice Ken Watanabe -
Posljednji samuraj, Godzilla, Inception) koji izvlači svoju mlađahnu
kćer iz pakla prostitucije, a ona se ubrzo spetlja s misterioznim
došljakom te u trećem dvoje mladih s Okinawe koje se sprijatelje s
misterioznim čudakom. Svim tim pričama je zajedničko da su ti junaci
proživjeli ili će proživjeti traumu i da su poprilično bijesni i
gnjevni, kao i da svi sumnjaju da su baš ljudi koji su im ušli u živote
upravo ubojica u bijegu.
Ovaj je film bio nominiran u četiri
kategorije za azijski film godine, osvojio je nekoliko nacionalnih
nagrada te je bio nominiran za japanski film godine praktički u svim
kategorijama, od najboljeg filma, redatelja i scenarista (Sang-il Lee),
glumačkih kategorija pa do tehničkih, a bio je i u konkurenciji na
uglednom festivalu u San Sebastianu. Za moj ukus ovaj je film možda
mrvicu prespor i predugačak, no u svakom slučaju radi se o zanimljivom
ostvarenju sa stvarno jako dobrom glumačkom postavom i odličnim
glumačkim izvedbama. Također, fino je sve to napisano i režirano mora se priznati, no ne
bih mogao reći da me Bijes previše oduševio.
Primjedbe
Objavi komentar