THE KILLER / O MATADOR (BRA,2017) - 1/10

 
Ovo je stvarno toliko loše i bijedno da to gotovo boli. Uzalud sam se ponadao evo meni jednog opakog westerna iz Brazila, zemlje iz koje je posljednjih godina stiglo dosta dobrih filmova, no ovo je vjerojatno najgori na koji sam naletio iz domovine Ronaldinja i Roberta Carlosa. O matador je baš grozan film koji nisam uspio pogledati do kraja, morao sam odustati negdje oko 40. minute torture, što automatski znači da i ne može dobiti ocjenu veću od jedinice. Ovo mi djeluje kao da se našla skupina poluretardiranih ljudi, malo si popila pa se sjetila da bi mogla snimati film. Šteta, jer da se ovog dohvatio netko bez očite mentalne retardacije, The Killer je mogao biti zanimljiv film. Priča o navodno poznatom odmetniku iz pokrajine Pernambuco iz 40-ih godina prošlog stoljeća sigurno je imala potencijala, samo da je se nije dohvatio kasapin koji se odaziva na ime Marcelo Galvao. Što je najstrašnije od svega, ovaj tip je navodno i relativno cijenjen u Brazilu, čak je dobivao i neke nagrade. Ne znam što mu se dogodilo ovdje, bit će blaži moždani udar za vrijeme snimanja, koji nitko očito nije uspio dijagnosticirati sve dok film nije izašao iz montaže. Užas.
 

Primjedbe