Nudi nam ovaj mračni, iznenađujuće dobri triler, koji je prošao dosta
nezapaženo, pomalo svjež i originalan pristup tematici serijskih ubojica.
Scenarist Christopher Ford (Robot i Frank, Klaun, Cop Car) ovu fikcionalnu
priču (zasnovanu doduše djelomično na stvarnom slučaju serijskog ubojice
Dennisa Radera) smjestio je u neimenovani gradić u Kentuckyju, koji je do prije
desetak godina terorizirao serijski ubojica kojem je zbog prepoznatljivog čvora
nadjenut nadimak "The Clovehitch Killer". Tko je ubio desetak žena
nikada nije otkriveno, a kako je od posljednjeg ubojstva prošlo već puno
desetljeće, mjesto je već pomalo počelo zaboravljati te užasne događaje. No,
sve će se to promijeniti kada 16-godišnji Tyler Burnside (sve bolji mladi
glumac Charlie Plummer, sjećamo ga se iz "Lean on Pete" i Scottovog
"Svog novca svijeta") u očevom automobilu pronađe zgužvanu bondage
fotografiju nepoznate djevojke.
Uskoro će se Tyler povezati s odbačenom tinejdžericom Kassi, koja je već
godinama opsjednuta slučajem ovog serijskog ubojice, a kako vrijeme prolazi sve
više se čini da bi Tylerov stari Don, vođa skauta, naizgled tipični religiozni
Amerikanac iz susjedstva doista mogao biti manijakalni perverznjak i ubojica.
Nudi ovaj film posve mračnu stranu priče o naizgled idiličnoj američkoj
obitelji, a u ulozi Dona u prilično netipičnom izdanju predstavio se već pomalo
zaboravljeni glumac Dylan McDermott, kojeg se mnogi sjećaju ponajviše po
ulogama u serijama na prijelazu iz 90-ih u 2000-e kao što je "Pravda za
sve". Iako se može filmu prigovoriti da priča vrlo brzo postane dosta
predvidiva i prilično rano shvaćamo da vođa izviđača, religiozni obiteljski
čovjek i naizgled uzorni pater familias, doista i skriva mračnu tajnu, nudi ovaj film neka iznenađenja.
I nije da sam sada puno zaspoilao jer, vidjet ćete, to brzo postane
jasno, a Ford i ne pretjerano poznati redatelj Duncan Skiles pažnju su
prvenstveno posvetili u otkrivanju kontradiktorne činjenice da ponekad naizgled
uzorni član društva može biti prikriveni, kompulzivni manijak s ubilačkim
sklonostima. Tako je i Donova obitelj naizgled idilična, svi oni skupa pjevaju,
idu u crkvu, rade sve skupa i baš su si super, jedna od onih tipičnih ljiga
obitelji za izbjegavanje iz filmova koje se silom trude svima ugoditi, no
pokazat će se da je sve to samo fasada. Jednako dobar posao kao McDermott
odradio je i mladi Plummer, koji je odlično impersonirao klinca potpuno
izgubljenog između ljubavi i privrženosti ocu kojeg obožava s jedne te želje za
istinom i pravdom s druge strane.
Primjedbe
Objavi komentar