Karim Ainouz brazilski je filmaš kojeg sam do sada najbolje upamtio po odličnom "The Invisible Life of Euridice Gusmao", a i s "Motel Destino" on se predstavio u Cannesu. Ovaj puta u glavnom programu, a stilski je to potpuno drukčiji film od prethodnika, erotikom nabijeni noirovski triler koji je Ainouz odlučio snimiti na tragu modernog brazilskog stila. Kako se radnja odvija u malenom mjestu negdje na sjeveroistočnoj obali Brazila, tako se sve to ističe i žarkim, intenzivnim bojama koje ovom filmu daju dodatnu egzotiku. Taj Motel Destino se pak ističe kričavoj crvenoj boji koja valjda simbolizira ono što se događa ondje jer njegove usluge uglavnom koriste se za seksualna druženja, a zvukovi uživanja u sladostrašću doslovno se probijaju kroz zidove soba.
Utočište u tom neobičnom motelu koji se ističe i po neonskim svjetlima i time što sve hodnike snimaju kamere pronaći će 21-godišnji Heraldo (Iago Xavier). On i njegov brat radili su za lokalnu kriminalku i dilericu, a prije planiranog odlaska u Sao Paulo moraju oni naplatiti dug on nekakvog tipa. I dok će Heraldo noć prije zaglaviti u Motel Destinu s djevojkom koju je noć ranije upoznao u baru i zbog toga će sljedećeg jutra zakasniti na posao, njegovog brata će ubiti. Svi sada traže Heralda jer su sigurni da je njegov nedolazak znak da je bio u dosluhu sa suparničkom bandom, a on sada mora bježati i skloniti se negdje pa će se tako Motel Destino pokazati kao savršen izbor.
Prihvatit će ga ondje menadžer motela Elias (Fabio Assuncao) i njegova supruga Dayana (Nataly Rocha) te će Heraldo početi ondje raditi pomoćne poslove. Vrlo brzo on će se upustiti u tajnu vezu sa starijom Dayanom iako je očigledno da ga atraktivnim i privlačnim smatra i njen muž, a još jednom će se pokazati da je spavanje s tuđom ženom najblaže rečeno riskantno, ako već ne opasno. I čekat će nas do kraja tu brojna iznenađenja i snimio je Ainouz još jedan kvalitetan, zanimljiv, egzotičan pa i ekscentričan film. Jer ne samo da je gazda Elias potpuni luđak koji kroz tajne prozore promatra što to u sobama izvode gosti njegovog motela, već je on posesivni i vječno pijani manijak koji je uz to i fizički nasilan prema ženi.
Dayana će pak biti valjda prva osoba koja će prema Heraldu pokazati malo nježnosti i praktički odmah će se oni upustiti u strastvenu vezu. Bio je ovo pravi tropski noir, zanimljiva varijacija na poznatu filmsku temu, a iako će od početka biti svjesni opasnosti i Dayana i Heraldo će se prepustiti nagonima, baš kao i gosti tog čudnovatog motela u čijem dvorištu obitavaju životinje poput magaraca, koza i kokoši. Baš neobičan film koji se ističe posebnim stilom, estetiziran i ušminkan, a opet istovremeno tako sirov, prljav i zločest.
Primjedbe
Objavi komentar