Iz Meksika smo uglavnom navikli na dobra filmska iskustva, no "Hurricane Season" nije bio takav slučaj. Razočaranje je tim veće jer je riječ o ekranizaciji nagrađivanog istoimenog romana novinarke Fernande Melchor, no Elisa Miller snimila je najblaže rečeno konfuznu kombinaciju drame i trilera. Od samog početka i stil i ugođaj su tu najblaže rečeno čudni. Nije to ni onaj tipični latinoamerički naturalizam, nije ni magijski realizam, nego nešto između, a opet dosta nedorečeno. Priča tu kreće pronalaskom tijela žene koju svi nazivaju Vješticom. Klinci su njeno tijelo pronašli u rijeci, a zatim priču pratimo iz perspektive više likova.
Naracija je pomalo eliptična jer priče nekoliko likova tu se isprepliću i nadopunjuju. Tako jedna djevojka dolazi u policijsku postaju kako bi svjedočila o ubojstvu, a potom se vraćamo u prošlost i pratimo događaje koji su prethodili ubojstvu. Nakon mlade žene koja ima saznanja o ubojstvu, priča ide iz perspektive njezinog bratića koji se pomalo bavi i kriminalom, a čest je on gost Vješticine kuće u susjedstvu. A u toj kući, shvatit ćemo nakon nekog vremena, organiziraju se neke homo - orgije. Shvatit ćemo i da Vještica uopće i nije žena, nego nekakav transvestit, a tempo filma je tako spor, zamoran i uspavljujući, tako da i do kraja nisam baš ni shvatio koja je poanta. Doduše, relativno rano sam izgubio i interes.
Primjedbe
Objavi komentar