Nimalo ugodno predviđanje budućnosti nam u svom dugometražnom prvijencu donosi kanadski filmaš R. T. Thorne. Ovaj afrokanađanin je do sada formu brusio snimanjem video-spotova i televizijskih serija, a "40 Acres" se odvija u svijetu koji je poharala apokalipsa. Zbog klimatskih promjena je došlo do izumiranja životinja, nastupila je glad i borba za resurse, a svijet koji upoznajemo djeluje gotovo poput onog u Mad Maxu. Horde bandi harače uokolo tražeći hranu, a jedna obitelj pokušava preživjeti na svojoj farmi u Kanadi. Borba za preživljavanje za obitelj Freeman je očito u genima jer su tu farmu osnovali nekadašnji američki robovi poslije građanskog rata u 19. stoljeću.
Hailey Freeman (Danielle Deadwyler) je jedan od izravnih potomaka tih robova i farma je u njenoj obitelji generacijama, a učinit će ona sve u ovom postapokaliptičnom akcijskom trileru da tako i ostane. Hailey je nekad bila u vojsci, a živi ona na farmi sa svojim partnerom indijancem Galenom (Michael Greyeyes), njegovom kćeri, svojim sinom tinejdžerom Mannyem i njihovom zajedničkom manjom djecom. Svi oni utrenirani su gotovo kao komandosi što vidimo već u prvim scenama kada se farmi približava jedna od tih naoružanih gladnih bandi. Hailey i ostatak familije će tu bagru posmicati relativno lako, no bit će to tek prva u nizu opasnosti.
Shvatit ćemo ubrzo da nisu svi silom prilika postali vegetarijanci, već da kontinentnom kruže i bande kanibala koje se hrane ljudskim mesom, a Haileyina farma naći će im se na putu. Dakako da na farmi vlada gotovo vojnička disciplina i točno se zna koji je čiji zadatak, a osim vanjskih neprijatelja, nakon nekog vremena će doći i do Mannyeve pobune protiv mame kada on u blizini zamijeti mladu medicinsku sestru. Pravilo je da na farmu pristup nema nitko izvan obitelji, a Manny će se oglušiti na to pravilo i sve ih dovesti u opasnost. Bio je na kraju "40 Acres" solidan akcijski survivalistički triler. Uzbudljiv, dobro snimljen i solidno glumljen koji je nažalost nepotrebno razbijen povremenim flešbekovima u prošlost koji ne donose gotovo ništa, a razbijaju ritam filma.
Primjedbe
Objavi komentar