EMMANUELLE (2024,FRA-SAD) - 5/10


 

Više od pola stoljeća nakon što je cijeli svijet (barem tadašnji muški dio populacije) poludio za soft-pornom "Emmanuelle" Belgijanca Justa Jaeckina, ugledna francuska filmašica Audrey Diwan odlučila je snimiti novu, modernu veziju priče po istoimenom romanu iz 1967. tajlandsko - francuske književnice Emmanuelle Arsan. No, pokazao se ovaj film kao potpuni promašaj i jednostavno nisam uspio dokučiti koji je uopće smisao erotske drame čija je radnja sada premještena u sadašnjost. Umjesto Tajlanda gdje je u putenim zadovoljstvima početkom sedamdesetih uživala mlada Francuskinja Emmanuelle u nezaboravnoj izvedbi Sylvie Kristel, protagonistica je sada poslovna žena u tridesetima koja se zaputila u Hong Kong.

Njen je zadatak kontrola kvalitete luksuznog hotela koji vodi Margot (Naomi Watts), a prava zadaća za koju su Emmanuelle zadužili poslodavci je pronalazak razloga zašto bi potjerali šeficu hotela. No, vrlo brzo ćemo shvatiti da je Emmanuelle jedna od onih koja voli spojiti ugodno s korisnim pa će se ona već od ulaska u avion iz Pariza za Hong Kong upuštati u brojne seksualne avanture. Bilo s muškarcima, ženama, parovima, svejedno je, no pažnju će joj posebno privući misteriozni Japanac Kei (Will Sharpe) koji odsjeda u istom hotelu. Emmanuelle kao da će postati opsjednuta tipom koji jedini djeluje tako hladan i nezainteresiran za nju, a iako ova mlada dama prakticira brojne seksualne avanture, ne čini se da u njima nešto posebno uživa.

Kako je Diwan prethodno s odličnom dramom "Happening" pokazala da je izvrsna autorica, nadao sam se da bi nova verzija poznate priče mogla biti zanimljiva. No, djelovalo je to posve prazno, hladno jer dok je stari film bio kičasta avantura o seksualnom buđenju mlade pustolovke, ovo nit' je bilo nešto seksi, a pogotovo ne zanimljivo. Bilo bi možda preteško reći da je francuska glumica Noemie Merlant kojoj i od ranije nisu strane slične nazovim to slobodne uloge, promašena jer jednostavno je njezin lik tako prazan, nezanimljiv. Scene seksa su nekako mehaničke, gotovo nimalo uzbudljive i senzualne jer imamo dojam kao da protagonistica u njima uopće ne uživa, već to radi valjda da joj brže prođe vrijeme. Baš slabo i konfuzno.

IMDB LINK 

Primjedbe